Microsoft Office 2007 - Dodatek pozwalający na zapis plików PDF
Dwa zdania o tym, co zrobić aby mieć możliwość zapisu dokumentów tworzonych w Microsoft Office 2007 do formatu PDF.
Jak w Microsoft Office zapisywać pliki do PDF?
Jeśli chodzi o zagadnienie eksportu dokumentów do PDF w Wordzie z pakietu Microsoft Office, można podzielić ludzi na dwie kategorie: tych, którzy myślą, że trzeba strasznie kombinować i na tych, którzy nie rozumieją tych pierwszych wiedząc, że wystarczy doinstalować jeden mały dodatek. Przyznam, że do niedawna również należałem do tych pierwszych. Głównie jednak używam pakietu Open Office, gdzie eksport do formatu PDF jest w pakiecie podstawowym, a i na wielu forach proponuje się przede wszystkim obejścia problemu, niż właśnie prawidłowe rozwiązanie, jakim jest instalacja dodatku "Zapisz jako PDF".
Skąd można pobrać ten dodatek?
Zatem jeśli ktoś czuje potrzebę wyeksportowania dokumentu Microsoft Office do pliku PDF, powinien wzbogacić się o dodatek dostępny tutaj: Eksport do PDF.Po jego zainstalowaniu, w menu "Zapisz jako" powinna pojawić się dodatkowa opcja "Zapisz jako PDF". I to tyle. Co prawda nie ma możliwości ustalenia parametrów eksportu, ale mimo wszystko jakość jest zadowalająca i nie trzeba się rozdrabniać na jakieś dodatkowe programy.
Komentarze (1)